maandag 7 oktober 2013

Dikke Like!

Het begint er op te lijken: Holy Stitch! komt dichterbij. www.holystitch.nl
De berichten op Facebook volgen elkaar in rap tempo op. Tegelijk met de kriebels slaat ook de twijfel toe.
Is de handel leuk genoeg? Komen er genoeg bezoekers? Zijn de prijzen niet te hoog of te laag? Heb ik voldoende voorraad of nu al te veel? Ik heb werkelijk geen idee.
Het had trouwens niet veel gescheeld of ik was ook deze keer slechts bezoeker geweest van dit evenement. Bij de verloting van de cellen behoorde ik niet tot de gelukkigen. Maar dankzij "Tante Sjaan", die wel een cel wil delen, kan ik meedoen. https://www.facebook.com/pages/Tante-Sjaan/587915161238106?fref=ts 
Zaterdag heb ik haar opgezocht toen ze op de markt in Assen stond. Een leuke, ondernemende dame, die weet wat ze wil en met een handeltje om U tegen te zeggen.
Ik maar denken, dat ik het druk heb met mijn zaagprojecten, maar van haar zie ik bijna dagelijks foto's van al weer een andere markt voorbij komen.
Het valt natuurlijk niet te vergelijken. Zij moet hier van bestaan en ik doe het voor "de leuk" erbij.

Vanaf januari 2014 moet ik (om bedrijfseconomische redenen zoals dat zo mooi heet) een dag minder werken. Vervelend, maar het betekent wel een dag in de week extra om te besteden aan crea-bea dingen. Het zou mooi zijn, als ik aan de fröbelprojecten een zakcentje over kan houden, maar dat is voorlopig nog toekomstmuziek. 
Ik ben Tante Sjaan in ieder geval heel dankbaar, dat ik dankzij haar mijn eerste voorzichtige stapjes richting ondernemerschap kan zetten. Dikke LIKE voor haar en Holy Stitch!




  



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen