zondag 2 juni 2013

Een waardeloze week

Van al mijn goede (zaag)voornemens kwam deze week weinig. Vanwege rugpijn heb ik meerdere dagen op de bank omgehangen met een warme kruik en mezelf gedrogeerd met (veel) pijnstillers. Bah, wat waardeloos. Ik heb nog zo veel ideeën die ik wil uitvoeren!

Naast de lampjes maak ik ook schoolbordjes. Het is een hele uitdaging, om te bedenken wat een ander zó leuk vindt, dat ze dat ook in eigen huis willen ophangen. Omdat ik zelf een kattenliefhebber ben, lag deze keus wel voor de hand.


Wat me niet zint, is dat touwtje met het krijtje er aan. Daar ga ik nog iets anders op verzinnen!

2 opmerkingen:

  1. Héé zusje, ook een blog bijhouden, wat gezellig. Balen van je rugpijn en niet kunnen doen wat je in je kop hebt da's eigenlijk het pijnlijkst.
    Komt wel weer, ik vind poes mooi, heeft Mario model gezeten?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit model moeten we maar "Chuck" noemen. Bij model "Mario" krijgen we iets meer schrijfruimte, haha!

    BeantwoordenVerwijderen